Cornelia Hale - bohaterka serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Cornelia jest Strażniczką Sieci.

Rodzina i znajomi[edytuj | edytuj kod]

Moc[edytuj | edytuj kod]

Cornelia jako Strażniczka

Żywiołem Cornelii jest Ziemia. Może powodować gwałtowny wzróst roślin, pękanie skał, a także trzęsienia ziemi. Jej moc czasami wymyka się spod kontroli (odc. 28 - Zdrada). W drugiej serii dostała dodatkowo moc telekinezy i zmienianie sobie wzrostu. Jej poprzedniczką była Kadma.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Cornelia Hale.jpg

Ma blond włosy, jest bardzo zarozumiała.Obecnie Cornelia jest poważna, śmiała i odważna. Jednak ma najwięcej rozsądku z całej piątki - "twardo stąpa po ziemi". Lubi decydować sama za siebie. Najważniejszy dla Cornelii jest jej wygląd. Jej hobby to jazda na łyżwach i zakupy. Ulubiony sport to łyżwiarstwo, zdobyła 9 złotych medali w tym sporcie ( dowiadujemy się tego w odcinku 32 - Fasady). Jej żywiołem jest ziemia. Jej siostra Lilian jest Sercem Ziemi. Ma 15 lat.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zainteresowania [edytuj | edytuj kod]

Caleb i Cornelia 3-0.jpg

Cornelia uwielbia jeździć na łyżwach, jest prawdziwą mistrzynią ( Zdobyła 9 złotych medali). Uwielbia także robić zakupy i Vance Michela Justina , lubi też spędzać czas z Calebem i przyjaciółkami.