W.I.T.C.H. Czarodziejki Wiki
Advertisement

Elias Van Dahl - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki, jest meridiańczykiem.

Historia[]

Elias był malarzem nadwornym na zamku Meridian. Kiedy Fobos zapoczątkował swój kult samouwielbienia, kazał zniszczyć każdy jego wizerunek. Elias, zafascynowany i zaintrygowany działaniami Fobosa, postanowił potajemnie go pomalować, ale został następnie odkryty przez jego sługusów. Na szczęście udało mu się uciec przez jeden z dwunastu portali i wylądował w Europie w czasach, gdy podobni do niego artyści byli doceniani (być może renesans). Zakochał się w ludzkiej dziewczynie i większość życia spędził na kultywowaniu swojej sztuki na Ziemi. Pewnego dnia ponownie zdecydował się namalować tyrana władcę swojego rodzinnego świata, ale został wykryty przez Cedrika i jego ludzi.

Powód jego uwięzienia jest bardziej uproszczony, a fabuła odcinka idzie w zupełnie innym kierunku: ponieważ Fobos gardził sztuką, która była wesoła i szczęśliwa, poczuł się bardzo urażony, ponieważ Elias faktycznie odważył się sprzeciwić jego życzeniom i namalować wesoły obraz. Stworzył więc portal na tym zdjęciu i wrzucił w niego Eliasa, uwięziąc go na zawsze.

Kiedy w końcu Strażniczki zostają uwięzione w obrazie, Elias wezwał ich i ukrył przed Frost the Hunter. Wyraża również nadzieję, że w końcu znajdą sposób, aby go uwolnić. Następnie zapewnił im kolory do pomalowania nowych ubrań, a także dołączył do nich w biegu, gdy Cedric i jego żołnierze wchodzili na obraz. Ponieważ na pokazie malowanie czegoś wewnątrz obrazu przywoływałoby przedmioty, pomagał Hay Lin w rysowaniu kilku środków transportu, a także obiektów obrony.

W końcu on i dziewczyny wychodzą z obrazu, gdy Fobos przecina go na pół. Później dołączył do średniowiecznego jarmarku dla dziewczynki, razem ze wszystkimi ludźmi, którzy zamieszkiwali świat obrazu. Pod koniec odcinka jest postrzegany jako przewodnik po muzeum.

W dalszej części serii Elias powrócił do Meridianu i dołączył do ruchu oporu Kondrakaru przeciwko Phobosowi w sezonie 2.

Mieszka w Meridianie.

Ciekawostki[]

  • Jest również świetnym wojownikiem i malarzem,
  • Świetnie walczy mieczem.

Galeria[]

Advertisement