W.I.T.C.H. Czarodziejki Wiki
Advertisement

Kadma Starlighter - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki, dawna Strażniczka Sieci C.H.Y.K.N., panująca nad Ziemią. Była królową Zamballi. Jej następczynią została Cornelia Hale.

Charakterystyka[]

Kadma - była strażniczka Ziemii.jpg

Kadma była wysoką dziewczyną. Swe czarne włosy spinała w kitkę. Jako Strażniczka nosiła fioletową bluzkę oraz fioletową spódnicę.

Została królową Zamballi, a mieszkańcy Zamballi powierzyli jej Serce Zamballi. Jej poddani, a zarazem przyjaciele (czyli Ironwood, Bitterroot, Konarek i wiele innych) bardzo ją cenili, wiedzieli, że mogą na nią liczyć. Jej największą wadą była duma i zbyt wysoka pewność siebie. Nerissa wykorzystała tę wadę i zmieniła ją w swego niewolnika. Póżniej, wraz z innymi dawnymi strażniczkami została zamknięta w Pieczęci Nerissy. Po uwolnieniu oddała władzę oraz Serce Zamballi swej przyjaciółce Ironwood i przenosi się na stałe na ziemię by żyć w wolny i godny sposób.

Jej przyjaciółkami Yan Lin , Halinor Clarkson , Cassidy Chacon.

Mieszka w Heatherfield.

Moc[]

Kadma, będąc Strażniczką Sieci posiadała moc Ziemii. Gdy przeszła na strażniczą "emeryturę", zaczęła czerpać moc z powierzonego jej Serca Zamballi.

Znajomi[]

Wystąpienia[]

  • 37 - Wiedza (we wspomnieniach)

Galeria[]

Advertisement