W.I.T.C.H. Czarodziejki Wiki
Advertisement

Królowa Elyon - władczyni Meridianu, a zarazem jego Serce. Postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki.

Charakterystyka[]

Elyon ma 14 lat i 155 cm wzrostu o jasnych włosach spiętych w warkocze. Na ziemii lubiła nosić fioletowy sweter i krótką spódniczkę. Elyon to radosna i wesoła dziewczyna. Gdy okazało się, że jest księżniczką Meridianu, bardzo się ucieszyła. Wszystko było dla niej piękne i nowe. Ale to tylko pozory. Phobos, jej brat użył magii, by zmienić brzydkie i straszne królestwo Meridianu w piękną krainę, by zdobyć jej zaufanie. Phobos chciał wyssać z niej całą moc i energię życiową, by objąć całkowitą władzę. Brat wmówił jej też, że to jej przyjaciółki (czyli Will, Irma, Taranee, Hay Lin, Cornelia) chciały uniemożliwić jej powrót do Meridianu. Przez to dziewczyna znienawidziła Strażniczki. W odcinku Ostatnia bitwa zrozumiała, że Strażniczki próbowały ją chronić i przyłączyła się do nich. Później została królową Meridianu. W drugiej serii nie widzimy Elyon za często. Powodem jest zamknięcie jej w klejnocie z korony Weiry przez Nerissę.

Po pokonaniu zła przez Strażniczki w odc Szczyt Elyon odzyskała moc i tron.

Mieszka w Meridianie.

Jej oficjalnym tytułem jest Wasza Wysokość.

Zainteresowania[]

Elyon jako królowa Meridianu

Największą pasją Elyon jest rysownie. Mając kartkę papieru i ołówek potrafi zdziałać prawdziwe cuda. Jej ulubioną mocą, którą posiada jest latanie.

Moc[]

Elyon posiada niewyobrażalnie wielką moc. Książę Phobos nie może się z nią równać. Dzięki swoim mocom Elyon potrafi:

  • generowć fale i promienie mocy
  • manipulować rzeczywistością
  • tworzyć portale
  • tworzyć krople astralne
  • porozumiewać się z innymi dzięki tworzeniu swojego hologramu
  • teleportować się
  • latać
  • przenikać przez ciała stałe
  • tworzyć bańkę-więzienie
  • tworzyć linie energetyczne (takie linie są w lochach Phobosa)
  • zmieniać wygląd
  • hipnotyzować

Serce Meridianu[]

Elyon zamknięta w klejnocie

Elyon jest Sercem Meridianu we własnej osobie. Dzięki temu ma magiczne moce. Dzięki klejnotowi z korony Wiery Nerissa podstępem ukradła Elyon moc, a następnie uwięziła ją w nim. Dzięki mocy Serca Meridianu nikt nie może odebrać bez zgody właściciela (wyjątkiem są Elyon i Phobos - następcy tronu Meridianu).

Rodzina , Słudzy[]

Elyon wystąpiła we wszystkich odcinkach pierwszej serii (oprócz odc. 1, 2, 8 i 9), oraz w następujących odcinkach drugiej serii:

Galeria[]

Głos[]

W polskiej wersji językowej, Elyon udziela głosu Maria Machowska.

Ciekawostki[]

  • Lubi biżuterię,
  • Jest prawowitą następczynią tronu Meridianu,
  • W odc 29 wróciła na ziemię by ukończyć rok szkolny , natomiast w odc 34 po ukończeniu roku szkolnego na stałe opuściła Ziemię , Heatherfield , Sheffield i wróciła do Meridianu by dalej rządzić królestwem.
Advertisement