W.I.T.C.H. Czarodziejki Wiki
Advertisement

CYTAT: ''-Uwielbiam zapach desperacji o poranku.'' Tridart w odc ''Egoistka''

Tridart - wróg Strażniczek Sieci z drugiej serii serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Był jednym z Rycerzy Zniszczenia, został stworzony z lodu przez Nerissę.

Tridart w locie

Charakterystyka[]

Sylwetka Tridarta

Tridart po raz pierwszy pojawia się w odcinku pt. "Frajer". Został stworzony przez Nerissę, ze znajdującego się na górze Thanos lodu. Anioł ten posiadał moc mrozu i lodu, żywił się desperacją i strachem przeciwników. Jego moc sięgnęła szczytu w odcinku "Egoistka", gdy zasilany strachem dawnej Strażniczki C.H.Y.K.N. o imieniu Halinor urósł do gigantycznych rozmiarów.

Stworzenie Tridarta z lodu

Tridart mógł manipulować lodem, tworzyć go oraz strzelać lodowymi pociskami. Był przeciwieństwem Ember, nie tylko, jeśli chodzi o moc, ale również o charakter. Tridart musiał wszystko przemyśleć, nie lubi pośpiechu. Do walki używał broni o kształcie siekiery.

Tridart, podobnie jak Ember, ostatni raz pojawił się w odcinku 45, gdy jego energia została wykorzystana do odmłodzenia dawnych Strażniczek Sieci C.H.Y.K.N. Po Tridarcie zostały tylko drobinki lodu.

Na pasku miał emblemat Rycerzy Zniszczenia.

Był bezwarunkowo i całkowicie oddany Nerissie.

Od początku nic dla Nerrisy nie znaczył , miał tylko odwrócić uwagę strażniczek i pomóc Nerrisie ujarzmić dawne strażniczki.

Głos[]

Wersja oryginalna:

  • Jim Cummings

Wersja polska:

  • Grzegorz Przybył