W.I.T.C.H. Czarodziejki Wiki
Advertisement

Yan Lin - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki, dawna Strażniczka Sieci, władająca nad Powietrzem. Jest babcią Hay Lin, pochodzi z Chin.

Charakterystyka[]

Yan Lin z Sercem Kondrakaru

Yan Lin pochodzi z Chin. Została strażniczką w wieku 13 lat, tak jak pozostałe dziewczęta. Choć na to nie wygląda, Yan Lin jest żywiołową i radosną staruszką (choć nie lubi jak się na nią mówi "stara"). Jej twarz zawsze zdobi uśmiech. Jest babcią Hay Lin, obecnej Strażniczki powietrza. Yan Lin bardzo kocha wnuczkę, jest dla niej wzorem godnym do naśladowania. Zawsze dostarczała W.I.T.C.H. cennych rad i wskazówek. Jej przyjaciółkami są Kadma i Halinor oraz Cassidy. Yan Lin ma chłopaka - Zachariasza, dziadka Erica, który jest chłopakiem Hay Lin.

To ona opowiedziała W.I.T.C.H. o problemach w Meridianie i podarowała Will, Serce Kondrakaru. Yan Lin używała go po Nerissie, gdy ta przebywała w lochu.

Jako jedyna z dawnych Strażniczek oparła się namowom Nerissy dlatego ona stworzyła na jej miejsce Yan Lin Altermere, a prawdziwą zamknęła w swojej Pieczęci.

Yan Lin ubiera się w ciemnozielone kimono, tradycyjny strój chiński. Ma długie, czarne włosy spięte w kok za pomoca dwóch pałeczek. Jako Strażniczka miała fioletowe kimono związane ciemnozielonym paskiem oraz ciemnozielone spodnie i krótkie włosy.

Mieszka nad chińską restauracją jej rodziców o nazwie Srebrny Smok.

Moc[]

Młoda Yan Lin jako Strażniczka

Yan Lin miała władzę nad Powietrzem, podobnie jak wnuczka, jest jej poprzedniczką.

Zainteresowania[]

Yan Lin jest znakomitą kucharką. Jej dziełem popisowym są dania chińskie. Nawet Nerissa przyznała, że Yan Lin jest w tym dobra.

Yan Lin zna wiele zagadnień związanych z Meridianem, Zamballą i innymi światami.

Ciekawostki[]

Rodzina i znajomi[]

Wystąpienia[]

Yan Lin wystąpiła w następujących odcinkach serii pierwszej:

oraz w następujących odcinkach serii drugiej:

Głos[]

Wersja oryginalna:

  • Lauren Tom

Wersja polska:

  • Wisława Świątek

Galeria[]